Avatar billede faithless Praktikant
21. marts 2009 - 22:55 Der er 1 løsning

Logitech G9 USB problem - XP

Hejsa

Problemet er at jeg ikke kan få min laptop til at registrer min Logitech G9 mus.

Problemet er ikke musen, da den virker fint på en anden PC. Den har også tidligere virket på laptoppen, men virker ikke efter den har været frakoblet.

Andre USB enheder virker fint i den port og musen registreres heller ikke i nogle af de andre porte.

Jeg har fjernet alle setpoint programmer og installeret det nyeste til musen. Jeg har også været inde i device manager og fjer alt under usb controllers og genstarte.

Jeg køre Windows XP og har kun et keyboard tilsluttet USB (Logitach dinovo).

Håber i kan hjælpe

/Thomas
Avatar billede faithless Praktikant
23. marts 2009 - 08:37 #1
Fejl 40, lukker (c: