Avatar billede kfd Praktikant
23. marts 2009 - 21:31 Der er 5 kommentarer

Kan ikke sende mails...

Hej

Jeg får skiftevis følgende beskeder når jeg forsøger at sende mails:

1:
Konto: 'vip.cybercity.dk', Server: 'vip.cybercity.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR Invalid command, try one of: USER name, PASS string, APOP name digest, QUIT', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18

2:
Meddelelsen kunne ikke sendes. Godkendelsesindstillingen er muligvis ikke korrekt for serveren til udgående post (SMTP). Du kan få hjælp til at løse problemet ved at søge efter "Fejlfinding i forbindelse med Windows Mail" i Hjælp og læse afsnittet "Jeg har problemer med at sende e-mails". Hvis du skal have hjælp til at angive de korrekte serverindstillinger, skal du kontakte din e-mail-udbyder.

Den afviste e-mail-adresse var allank99@hotmail.com. Emne 'Plan uge 13', Konto: 'vip.cybercity.dk', Server: 'smtp.em1.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 5.7.1 <allank99@hotmail.com>... we do not relay <kristina_kenneth@email.dk>', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC79

Har snakket med min udbyder der mener alt er sat korrekt op. Har ikke ændret nogle indstillinger, jeg tænder computeren og så melder den disse fejl...
Avatar billede riversen Nybegynder
23. marts 2009 - 21:38 #1
1: https://kundeservice.arrownet.dk/kb_article.php?ref=5123-UAZN-7466

2: Brug en anden smtp server... din udbyders.
Avatar billede kfd Praktikant
23. marts 2009 - 21:44 #2
Jeg bruger min udbyders (smtp.em1.dk) Det har fungeret uden jeg har ændret indstillinger i omkring 2 måneder.....
Avatar billede vejmand Juniormester
23. marts 2009 - 22:27 #3
Har du prøvet at sende en e-mail til dig selv?

Ellers prøv det, og skriv fejlmeddelelsen herind.
Avatar billede kfd Praktikant
24. marts 2009 - 07:59 #4
Nu kan jeg godt sende men ikke modtage. Når jeg skal modtage for jeg denne  Konto: 'vip.cybercity.dk', Server: 'vip.cybercity.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR Invalid command, try one of: USER name, PASS string, APOP name digest, QUIT', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18
Avatar billede vejmand Juniormester
24. marts 2009 - 12:57 #5
Det lyder lidt underligt at det er skiftet fra at du ikke kan sende til at du ikke kan modtage???

Hvilken antivirus og firewall kører du med?

Prøv evt at deaktivere begge dele, og så sende en mail til dig selv.