Avatar billede Michela Nybegynder
24. marts 2009 - 13:34 Der er 3 kommentarer

Tilknytte javascript til polygon

Hej

Jeg er ved at lave et galleri med scrollbar i siden, hvor der ligger mange små billeder på kryds og tværs. Ved klik på et billede skal det åbne i lytebox eller lignende. Jeg laver websiden i dreamweaver og arbejder kun i layers.

Havde tænkt mig at lave et polygon ved hvert foto, men hvordan tilknytter jeg lyteboxens jacascript til et polygon?

Det kan også løses ved at sætte billederne ind hver for sig, men så kommer 2 andre problemer:
Kan jeg rotere et lag i dreamweaver?
Der er scroll på galleriet - hvordan får jeg lagene af hvert billede til at følge med det store billede i baggrunden, hvis man scroller?

Håber det er forståeligt og at nogen kan hjælpe..
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
24. marts 2009 - 13:45 #1
prøv at flytte spørgsmålet til javaSCRIPT kategorien ;)
Avatar billede Michela Nybegynder
24. marts 2009 - 21:47 #2
Ja det var nok en god ide.. er nu gjort :) Takker..
Avatar billede tjp Mester
26. marts 2009 - 11:13 #3
Og måske lukke her? :-)