Avatar billede lostboys Nybegynder
25. marts 2009 - 00:23 Der er 2 kommentarer

Kan ikke se flash modul på siden?!

Jeg har lavet en herlig blog, eneste problem er at jeg ikke kan se mit MP3 flash modul på siden, og jeg kan på alle andre sider se samme modul virker.

Det som om det noget i koden på siden der mangler.

kig evt. http://lostboys.dk
Avatar billede olebole Juniormester
25. marts 2009 - 09:44 #1
<ole>

Prøv at lægge dit Falsh objekt i body'en - i stedet for head'en  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede lostboys Nybegynder
25. marts 2009 - 11:45 #2
jeg har prævet at putte

<script type="text/javascript">
/* Optional: Temporarily hide the "tabber" class so it does not "flash"
  on the page as plain HTML. After tabber runs, the class is changed
  to "tabberlive" and it will appear. */
document.write('<style type="text/css">.tabber{display:none;}<\/style>');
</script>

</style>
<object type="application/x-shockwave-flash" data="file.swf" width="814" height="403">
    <param name="movie" value="pulsing.swf">
    <param name="wmode" value="transparent">
</object>

under body men det hjælper ikke.. Har jeg slettet noget forkert??