Avatar billede detail Nybegynder
25. marts 2009 - 11:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

automatisk gå videre til url efter 10 sekunder

Jeg har dette kode i en sender.php fil

kan det lade sig gøre at tilføje til den  linie om der starter med "Tak for din henvendelse..."  at brugeren automastik bliver sendt videre til en anden URL efter 10 sekunder.

      stripslashes(strip_tags($_POST['message'])), $headers)) {
        echo "<p><br><br><center>Tak for din henvendelse. <br>De heldige vil blive annonceret på Intranettet efter Påske.</center></p>";
      }
      else {
        echo "<p><center>E-mailen blev ikke sendt. Der skete en fejl. Prøv igen!</center></p>";
      }
    else {
      echo "<p><center>Alle felter skal udfyldes!</center></p>";
    }
?>
Avatar billede olebole Juniormester
25. marts 2009 - 19:08 #1
<ole>

echo "<p><br><br><center>Tak for din henvendelse. <br>De heldige vil blive annonceret på Intranettet efter Påske.</center></p><script type='text/javascript'>setTimeout('location.href=\"blabla.php\"',10000)</script>";

/mvh
</bole>
Avatar billede detail Nybegynder
26. marts 2009 - 09:46 #2
Hej Ole

smid et svar og du får point for godt svar l ige hvad jeg manglede.
Avatar billede olebole Juniormester
26. marts 2009 - 21:50 #3
Det glæder mig  =)
Avatar billede olebole Juniormester
27. marts 2009 - 10:06 #4
Tak for points  =)