Avatar billede Anders_RH Nybegynder
26. marts 2009 - 11:01 Der er 6 kommentarer

Åbne faner i baggrunden (IE 8.0)

Hej,

Det lyder banalt, men jeg kan simpelthen ikke finde svaret selv om jeg har ledt måde her, i IE's hjælp og på google.

Hvordan kan jeg (i Internet Explorer 8) gøre sådan, at det links jeg klikker på automatisk åbner i baggrunden, dvs. jeg højreklikker på linket og vælger "åbn på en fane", så skal fanen åbne i baggrunden, så jeg ikke automatisk skifter til den nye fane.

Mvh.
Anders
Avatar billede fromse Nybegynder
26. marts 2009 - 13:58 #1
Prøv med Ctrl + "Klik"
Avatar billede perhol Seniormester
26. marts 2009 - 19:25 #2
Kllik på menuen funktioner og vælg det nederste punkt 'Internetindstillinger'.
På fanen 'Generelt' trykker du på den nederste 'Indstillinger'-knap (i gruppen 'Faner').
I den nye boks skal markeringen (b)fjernes(/b) i den tredje mulighed.
Jeg har lagt et billede her:
http://picasaweb.google.dk/lh/photo/pkkid28kdKwsi4gHGfQOUQ?authkey=Gv1sRgCLqM56DN0ovAeA&feat=directlink
Avatar billede Anders_RH Nybegynder
27. marts 2009 - 10:43 #3
Jo, men jeg vil gerne kunne udngå at bruge ctrl hver gang.
Avatar billede Anders_RH Nybegynder
27. marts 2009 - 10:46 #4
Hej,

Tak for tippet. Det felt jeg skal fjerne markeringen i er gråt, så jeg kan ikke fjerne markeringen. Har det måske noget med mine rettigheder at gøre?

Mvh.
Anders
Avatar billede perhol Seniormester
27. marts 2009 - 16:28 #5
Kan det være noget så simpelt som at du ikke har sat hak i det øverste felt (Aktiver fanebrowsing) og har genstartet IE?
Avatar billede Anders_RH Nybegynder
30. marts 2009 - 07:08 #6
Hej perhol,

Det kom jeg også til at tænke på, men den funktion har været slået til hele tiden. Jeg har det samme skærmbillede som du vedhæftede, dog med den vigtige undtagelse, at den tredje mulighed er grå.