Avatar billede Broxigar Praktikant
26. marts 2009 - 16:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søges: Studenterjob/fritidsjob

Goddag Eksperter.

Jeg er en ung mand på de 18 år som er ved at være i den afsluttende del af min gymnasielle uddannelse på Erhvervsskolen Nordsjælland.

Jeg har arbejdet som en slave i supermarkeder siden jeg var 15 og har derfor valgt at det skulle være slut og at jeg ville arbejde med noget der er relevant for mig og min uddannelse.

Jeg har meget stor erfaring inden for brugen af windows-miljøet samt hardware i desktops. Jeg har desuden nogen erfaring indenfor HTML og PHP men ikke noget jeg har brugt kommercielt.

Jeg søger derfor et job som IT-supporter eller des lige, inden for Nordsjællands området. Det behøver ikke være 20 timer om ugen eller des lige, men bare noget fortfaldende arbejde således at det ikke kun er SU'en der tikker ind på kontoen :-)

Jeg kan kontaktes på 21 60 25 57  og på anders.d.olsen  @  gmail.com

Mine kontakttider på mobilen / mulige arbejdstider er:
Man - ons : 15:30 - 21:30
Tors:      16:30 - 21:30
Fre:        15:30 - 22:30
Lør - Søn:  09:30 - 22:30

Med Venlig Hilsen

Anders Olsen

PS: Hvis dette er havnet i en forkert kategori, må I gerne lige gøre mig opmærksom på det og så vil jeg prøve at rette fejlen eller lukke emnet hurtigst muligt.
Avatar billede computerlab Nybegynder
30. marts 2009 - 22:34 #1
Hvis du kan sælge websites mod provision, skal du være velkommen at kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside:
www.ComputerLab.dk

Mvh

Brian Jørgensen
Avatar billede Broxigar Praktikant
30. marts 2009 - 23:05 #2
Således sagt, således gjort. ;-)
Avatar billede Broxigar Praktikant
16. april 2009 - 21:34 #3
Lukker tråden.