Avatar billede janny Nybegynder
26. marts 2009 - 17:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PLAY download

Hej

Jeg kan ikke downloade fra Yousee PLAY, er det IE8, eller min nye Kaspersky Internet Security der er skyld i dette?

JH
Avatar billede old-faithful Praktikant
26. marts 2009 - 18:10 #1
Du kan evt. prøve at slå Kaspersky fra (midlertidigt). Så kan du jo se om det er årsagen?

Det kan vel egt. også være f.eks. sikkerhedsindstillinger i IE 8, men det er bare et gæt, da jeg hverken har IE8 eller Play.
Avatar billede janny Nybegynder
26. marts 2009 - 18:27 #2
prob løst, fjernede IE8 og så virkede det igen.

JH
Avatar billede haverslev Novice
26. marts 2009 - 18:30 #3
Har du installeret:
http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlupdate.html

Klik først på den "gule" linie og klik på
"installere dette tilføjelsesprogram for alle brugere...."
Herefter kan du trykke på installer, på den boks der kommer op - efter dette, så klik på Upgrade.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2009 - 21:04 #4
Blot til info:
IE8 her / TDC play adgang = virker fint
Avatar billede heg Nybegynder
27. marts 2009 - 11:06 #5
I funktioner i ie8 kan du vælge kompabilitetsvisning, så skulle play virke. havde selv samme problem. har dog måttet afinstallere ie8 af andre årsager (noget med afbrudt session og dr.watson)
Avatar billede janny Nybegynder
18. august 2010 - 16:46 #6
lukket