Avatar billede eagleeye Praktikant
27. marts 2009 - 09:10 Der er 3 kommentarer

Gamle guides / artikler

Før da guides hed artikler kunne man havde nogle som var "under redigering" og jeg havde en guide som jeg brugte selv som opslag til forskellige problemmer. Men jeg kan kun finde de guides som er "aktive" hvordan finder jeg de guides som jeg har lavet men som var "under redigering".
Avatar billede snowball Novice
28. marts 2009 - 01:43 #1
Jeg er ved at undersøge det. Den eneste udvikler jeg kunne få fat på i dag var desværre ikke ham der havde lavet den del, så jeg skal lige have fat i en anden.

Vender tilbage når jeg har fået fat på ham.

Snowball / Admin
Avatar billede snowball Novice
01. april 2009 - 12:05 #2
Artikler der var "Under redigering" var godt nok kommet med over i den nye version, men grundet en uhensigtsmæssig opsætning af systemet, er artikler med den status blevet fjernet igen efter en periode.

Jeg har dog bedt om at få fremskaffet indholdet af den pågældende artikel så du kan få indholdet tilbage.
Avatar billede eagleeye Praktikant
02. april 2009 - 23:31 #3
Ok, mange tak.

Det kan godt være det er et par stykker efter nærmere eftertanke men det er den som omhandler et hav af SQL fejl meddelser og forskellge forslag til løsninger :-)  De andre gør ikke noget de ikke er kommet med.