Avatar billede andersthingholm Nybegynder
27. marts 2009 - 16:02 Der er 8 kommentarer

Program til Remote Assistance

Hej,

jeg er ude efter en simpel løsning til at hjælpe en af mine venner med hendes PC.

Hun kører XP og jeg kører Vista.

Programmet skal gerne virke uden installation, dvs. direkte gennem en browser.

Jeg har tidligere set et website med denne service, man kan desværre ikke huske hvad det hed.

Vi kan ikke få Remote Desktop eller Windows Messenger fjernsupport til at virke.

VH

Anders
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
27. marts 2009 - 16:15 #1
Hej..

Prøv denne her fra TeamViewer..

LINK http://www.teamviewer.com/da/index.aspx
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
27. marts 2009 - 16:22 #2
programmet skal man dog downloade men behøves ikke at installere (køres direkte fra TeamViewer.exe filen..
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
27. marts 2009 - 16:54 #3
Teamviewer er fantastisk til den slags opgaver.
Jeg har prøvet LogMeIn, UltraVNC og hvad de ellers hedder men til hurtig fjernassistance uden bøvl med opsætning er der mig bekendt ikke noget der slår Teamviwer.
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
27. marts 2009 - 17:19 #4
Jeg vil prøve at kigge på det, men jeg var uden efter en service, som ikke krævede installation af programmer. Jeg ved også at Scannet bruger en sådan løsning.
Avatar billede khawk2k Nybegynder
27. marts 2009 - 23:16 #5
tænker du på https://www.copilot.com/ ?
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
28. marts 2009 - 17:55 #6
Tak for det. Det var ikke det jeg tænkte på, men jeg vil prøve at kigge på det. Smider I et par svar?
Avatar billede khawk2k Nybegynder
29. marts 2009 - 10:22 #7
svar
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
29. marts 2009 - 16:57 #8
OK.. (o: