Avatar billede dkshero Nybegynder
29. marts 2009 - 10:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SPØRG OM "HUSK ADGANGSKODE" I GOOGLE CHROME

Hej jeg er en gang kommet til at trykke "spørg aldrig" når der kommer en "fane" op, hvor den spørger om den vil gemme kodeordet. Mit problem er nu at jeg vil have den til at gemme det.. hvordan sletter jeg de oplysninger? så den begynder at spørge igen?
Avatar billede haverslev Novice
29. marts 2009 - 10:33 #1
Prøv at gå i Funktioner, klik på internetindstillinger
Faneblad Indhol, klik på knappen Indstillinger under punktet
Autofuldførelse og sæt div. flueben :)
Avatar billede dkshero Nybegynder
29. marts 2009 - 10:35 #2
Der er jo tale om Google chrome?
Avatar billede dkshero Nybegynder
29. marts 2009 - 10:35 #3
så derfor er der ikke "internetindstillinger" osv osv.
Avatar billede haverslev Novice
29. marts 2009 - 10:41 #4
Korrekt, men du har nok under installationen, sagt ja til at gemme dine nuværende indstillinger fra din tidliger browser og de er derved overført fra IE
Avatar billede dkshero Nybegynder
29. marts 2009 - 10:42 #5
Har fundet ud af det..
Ved at ryde browserdata.

Ellers tak haverslev