Avatar billede miganton Nybegynder
29. marts 2009 - 14:17 Der er 7 kommentarer

Ekstern Harddisk vises ikke på PC?

Jeg har en Packard Bell ekstern harddisk som jeg bruger til backup på min MacBook. Jeg vil overføre nogle ting fra den til en PC, men når jeg slutter den til, vises den slet ikke på PC´en.Skal jeg ind og formatere eller et eller andet før jeg kan bruge den på PC?
Avatar billede off-line Nybegynder
29. marts 2009 - 18:52 #1
Ja hvis den er ny, skal den formateres. Det gøres i "Diskhåndtering" der skal du kunne se den. NTFS er bedst.
Avatar billede miganton Nybegynder
29. marts 2009 - 20:58 #2
jeg har allerede gjort det på min mac, skal det virkelig gøres igen?
Avatar billede off-line Nybegynder
29. marts 2009 - 21:05 #3
Ikke hvis du kan se den i Diskhåndtering, og den står som "I orden" Men så skulle du også kunne se den i Denne computer.
Den har vel et drevbogstav i Diskhåndtering? ellers giv den et.

Ellers har du måske et USB problem?
Avatar billede enriko Nybegynder
30. marts 2009 - 21:07 #4
som off-line skriver ang. drevbogstavet. Hvis du har  eksempel to enheder der har det samme bogstav så vil det ikke virke. For eks. et cd drev der har Ebogstavet tilknyttet , og et eksternt harddisk der har samme bogstav.

det ville heller ikke virke hvis det ikke formateret , eller hvis der står noget med " ikke-alkoholiseret  " agtig noget :D
Avatar billede off-line Nybegynder
30. marts 2009 - 21:17 #5
For fanden mand! du har selvfølgelig givet den en MAC formatering,
og det du har brug for er en Windows formatering. Pån igen!!!
Avatar billede off-line Nybegynder
03. april 2009 - 16:27 #6
Fandt du ud af det?
Avatar billede off-line Nybegynder
05. april 2009 - 15:20 #7
Gider du ikke deltage i dit eget spørgsmål, så luk det!