Avatar billede ginola Juniormester
30. marts 2009 - 10:56 Der er 3 kommentarer

Hvilken HTC telefon skal jeg købe

Vil prøve at skifte fra Nokia til HTC, og derfor lige starte ude med en brugt HTC....nogen der kan anbefale en brugt fra dba.dk til under 1200,- ? Hvordan er det lige med GPS'en...betaler man for forbindelsen, i mit tilfælde Tellmore ?? TAK
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
30. marts 2009 - 10:59 #1
Du betaler ikke for GPS-forbindelsen. Men bruger du en kort-tjeneste som f.eks. Google Maps så betaler du for at hente kort-data - og det kan løbe op.

Hvad angår HTC-modeller så er der mange forskellige som er tykke og tynde, så skal det være en stor kan-alt-model eller en lille let en?
Avatar billede ginola Juniormester
30. marts 2009 - 11:04 #2
Naahh...bare sådan en all round. God kalender er nok det vigtigste for mig. GPS'en kunne jeg nok godt finde på at bruge af og til, dog ikke vildt meget. (cykler en del, og kan godt lige at finde hjem hvis jeg roder rundt ude på Lars Tynskids marker) :-)
Avatar billede ginola Juniormester
30. marts 2009 - 11:05 #3
....kan godt lige touch-funktionen og stor skærm (internet) !