Avatar billede casc Nybegynder
30. marts 2009 - 22:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ved valg af selectbox, hentes data fra database over i en anden selectbox

Hej alle
Jeg er ved at lave en side, hvor jeg har et udtræk fra en database, som jeg præsenterer i en selectbox. Når jeg vælger et punkt fra denne, vil jeg gerne at der (via en variabel) igen hentes noget ud fra databasen, og præsenteres i selectbox2..

Er der nogen der har nogle godt ideer til det. Jeg sidder i øjeblikket og er gået i hårdknude
Venlig hilsen
Casc
Avatar billede jakobdo Ekspert
31. marts 2009 - 11:00 #1
Avatar billede casc Nybegynder
31. marts 2009 - 20:50 #2
Tak for hjælpen, men det overgår mine evner, jeg kan simpelthen ikke få skidtet til at virke.

Venlig hilsen
casc
Avatar billede casc Nybegynder
31. marts 2009 - 20:51 #3
Du må gerne få pointene anyway..
Avatar billede jakobdo Ekspert
31. marts 2009 - 20:56 #4
Det er nu ellers ikke så vildt igen, synes jeg da! :o)
Sikker på du ikke vil give det et forsøg ?
Start evt. med at kopier alt indhold over og få det til at virke.
Så må du kunne rette tingene til efterfølgende, så de matcher dit behov.
Avatar billede casc Nybegynder
01. april 2009 - 10:22 #5
Jeg har kopieret jquery.js ind i underbib. /js/, og har kopieret
"the accessible example" ind i en php fil.
Det virker ikke, og jeg kan ikke ud fra javascriptkoden finde ud af, hvad jeg gør galt...
Venlig hilsen
casc
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. april 2009 - 10:51 #6
Har du et link til din side?
Avatar billede casc Nybegynder
03. april 2009 - 08:35 #7
Nej, nu foregår det hele på min pc, jeg har ikke noget domæne endnu..
Avatar billede casc Nybegynder
07. april 2009 - 07:27 #8
Jeg har lavet det på en anden måde, men jeg synes alligevel, du skal have point for ulejligheden..
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. april 2009 - 08:54 #9
Så får du et svar da.
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. april 2009 - 09:33 #10
Takker for point.