Avatar billede wochner Novice
31. marts 2009 - 13:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Foobar

Håber at der er nogen, der har styr på foobar her, idet jeg sidder og bliver mere og mere irriteret over det ><

Jeg har 2 generelle problemer:

1. Det første er at når man skifter nummer i winamp f.eks, så bliver nummeret den skifter til highlighted, og nummeret bliver placeret midt i playlisten, så man kan se det. I foobar bliver ingenting highlighted, og blikket bliver bare der, hvor man nu engang er kørt hen. Kan man ændre det?

2. Det andet spørgsmål er om tags. Når de der ID3v1 tags (Eller hvad de nu hedder) ikke er udfyldt i winamp, så står der alligevel i playlisten, at nummeret hedder f.eks bon jovi - life (Får nok informationerne fra selve filen) Kan man sætte det op sådan, at den også gør det i foobar og ikke bare skriver ? i navnet?
Avatar billede wochner Novice
31. marts 2009 - 13:53 #1
okay fandt selv svaret på det første svar, så mangler vi bare nummer 2 ;)
Avatar billede wochner Novice
31. marts 2009 - 15:24 #2
og nu fandt jeg så også ud af det ;)