Avatar billede kwan112 Nybegynder
02. april 2009 - 13:14 Der er 2 kommentarer

Power on ved strømsvigt på en IBM xSeries 346

We swr muligt at sætte serveren til at starte op automatisk, ved evt? strømsvigt. forestiller mig det er i Bios det sker.

mangler svar hurtigt.
Avatar billede serverservice Praktikant
09. april 2009 - 19:16 #1
Det er ikke den rigtige måde at løse dit problem.
Du bør få dig en UPS til serveren - de kan fås helt ned til ca. 1000kr og opefter alt afhængig af dine krav . De kobler serveren ind på deres forsyning ved stræmsvigt. Det er den rigtge løsning ..MVH Dennis
Avatar billede strych9 Praktikant
10. april 2009 - 08:34 #2
Mener faktisk ikke at x346 har features i BIOS til det.