Avatar billede lojmann Nybegynder
02. april 2009 - 14:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udvikling af wordpress plugin

Hej,

Jeg arbejder på et wordpress plugin, hvor jeg ønsker at eksekver noget kode (JavaScript og PHP) når en bruger poster en kommentar.

Jeg har lavet en funktion til dette og forsøger at hooke mig på 'comment_post', men det er alligevel ikke hver gang at min kode udføres.

Som det ser ud, så tror jeg at min kode udføres HVIS sitet reloader for at vise den kommentar der er postet, men hvis det ikke reloades (og det vises alligevel, via noget AJAX eller lign.) så udføres min kode ikke.

Nogle bud på, hvordan jeg sikre at min kode altid udføres når en kommentar bliver postet?

Venlig hilsen,
Thomas Løjmann
http://lojmann.dk
Avatar billede lojmann Nybegynder
15. april 2009 - 11:49 #1
Slet ingen?
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. juli 2009 - 13:51 #2
lukket