Avatar billede zimmer30 Nybegynder
05. april 2009 - 13:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ram til HP Pavilion zd 8314

Hej med Jer
Min søster har ovennævnte bærbar som medarbejder PC
Hun vil frygtelig gerne have lidt mere ram i end der er nu - og har spurgt om jeg ville hjælpe hende.
Desværre kan jeg ikke se at ZD 8314 modellen findes på HP hjemmeside.
Er der nogen som kan hjælpe mig, evt. med hvilken ram hun skal have?

Zimmer
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2009 - 16:32 #1
Du kan da åbne PCén og se hvad der sidder i
Avatar billede hottadpole Nybegynder
05. april 2009 - 16:36 #2
Og hvis du ikke er interesseret i at svinge skruetrækkeren kan SIW fra http://www.gtopala.com/siw-download.html sikkert klare det.
Avatar billede zimmer30 Nybegynder
05. april 2009 - 17:08 #3
Jeg tror SIW må hjælpe, da computeren ikke er hos mig, men hos min søster sydpå, og hun har garanteret ikke lyst til at åbne nogen bærbar computer!!
Avatar billede zimmer30 Nybegynder
02. juli 2009 - 20:09 #4
SORRY
Skriv svar så skal du få velfortjente point.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
02. juli 2009 - 21:14 #5
Jeg går ud fra du mener undertegnede, så her kommer et svar. Du fandt åbenbart ud af hvad der skal bruges?
Avatar billede zimmer30 Nybegynder
02. juli 2009 - 21:51 #6
SIW bekræftede.
8314 var bare en "koncern-udgave" af 8300 mener jeg. Så det var samme ram som 8300 hvilket bla. SIW bekræftede.
TAK og undskyld den lange ventetid.