Avatar billede heavybreezer Nybegynder
06. april 2009 - 18:01 Der er 7 kommentarer

Hvad hedder dette gamle spil?

Hej alle.

Jeg leder efter et spil som jeg prøvede helt tilbage i 2002.
Spillet går i al sin enkelhed ud på, at man som spiller selv skal "opfinde" diverse baner, hvorefter en kugle skal følge banen og nå i mål.

Men jeg har glemt titlen??

Er der nogen som kan hjælpe ?
Avatar billede t-bee Novice
06. april 2009 - 18:03 #1
The Incredible Machine
Avatar billede t-bee Novice
06. april 2009 - 18:04 #2
Fantastisk spil forresten:)
Avatar billede Slater Ekspert
06. april 2009 - 18:34 #3
... og hvis det er det, så findes der en langt mere moderne udgave, der er næsten magen til, der hedder Crazy Machines II:
http://i39.tinypic.com/wvwfw1.jpg
Avatar billede Six Nybegynder
06. april 2009 - 19:17 #4
Der findes også hjemmeside med sådan nogle "lignende" Spil, her er et der er meget vanedannende :P

http://fantasticcontraption.com/
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. april 2009 - 20:14 #5
Damn.. fjappe... Nu har jeg lige spildt en time på det spil...
Vanedannende som ind i ....
Avatar billede Six Nybegynder
06. april 2009 - 22:25 #6
hehe - yep, faldt selv i fælden en sen sen aften da jeg opdagede det eksisterede... det er jo LIGE før man vil betale for at få de ekstra baner osv hehe :D
Avatar billede t-bee Novice
16. september 2010 - 08:53 #7
Kunne du bruge svaret? er det så ikke på tide at lukke?