Avatar billede Miikse Nybegynder
07. april 2009 - 11:36 Der er 8 kommentarer

hjælp med pc!

jeg har brug for hjælp til hvilken pc jeg skal vælge...
den skal kunne trække cs og wow 100%rent og jeg har fundet to bærbare men ved ikke hvad for en jeg skal vælge..

[mg]http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000kwMoHdop?ProductID=2ofD4QFHPcgAAAEfn3cF1Tcf&CatalogCategoryID=..TD4QFHP2UAAAEOlhA03xiY&Selected=Specifications#tProductTabcontent[mg]
eller [mg]http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99624&gruppe=PCnotevision[mg]
Avatar billede MiLu Nybegynder
07. april 2009 - 11:57 #1
Jeg vil klart sige Toshiba'en fra Elgiganten. Den har et noget kraftigere grafikkort både med ram og med chip. Samt den også er lidt hurtigere på CPU'en.

Og af de to mærker du nævner her kender jeg mest til Toshiba. Så igen et ekstra plus der.

Dette erselvfølgelig kun min personlige mening. Men jeg ville vælge Toshiba'en helt klart.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2009 - 14:27 #2
Du skriver bare 100% rent...

Er det i højeste opløsning med ALT slået til, eller kan du nøjes med mindre?

Jeg kan køre CS og WOW på min Asus notebook med onboard grafik...

Mere info!!!
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
07. april 2009 - 16:33 #3
Jeg har handlet enormt meget ved MM-vision og er helt klart tilfreds!
Plus deres prossecor arbejder også bedere!
På toshibaen er der 1024 mb grafik
MM-vision er der 512! men det er DDR3

Ud fra min mening vil jeg tage MM-vison!
Avatar billede MiLu Nybegynder
07. april 2009 - 17:44 #4
Til Cs og WoW tror jeg faktisk begge maskiner kan klare spillene i fuld opløsning ;)

Tag den din intuition siger du skal tage :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2009 - 18:33 #5
monsterg33k - forklar lige dette:
Plus deres prossecor arbejder også bedere!
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
11. april 2009 - 23:09 #6
Den er flere Ghz?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2009 - 22:41 #7
???
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
16. april 2009 - 13:58 #8
MM vision
Intel Core2Duo T9600 2x2,80GHz CPU

Elgiganten

Hastighed (GHz)      2,53