Avatar billede loopstudio Nybegynder
09. april 2009 - 02:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mine links åbner ikke i frame, men i hele vinduet

Jeg har et website med frames, bl.a. en menu-frame til venstre og indholds-frame til højre.
Når jeg klikker på links i menuen åbnes de normalt korrekt i indholdsframen.
Men hvis man klikker på et link i en email i OutLook Express til mit website my.website.dk, så åbnes den korrekt i IE men når man klikker på linksne i menuen, så åbner de IKKE i den korrekte indholdsframe, men derimod i hele vinduet!

Why is this? Og hvordan løses det?

Jeg har korrekt target="indhold".

Det eneste jeg kan se at er anderledes er at den tilføjer et ":80" til enden af URL'en i IE's adresselinje!
Selv hvis jeg fjerner dtte fejler den også
Jeg skal helt ud af browseren og genstarte denne og selv indtaste eller klikke på mit favoritlink-knap i IE fr at åbne mit website hvor linkse så virker.
Avatar billede olebole Juniormester
09. april 2009 - 16:29 #1
<ole>

http://www.clairvoyance.dk/

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
09. april 2009 - 16:30 #2
Hint: Når vi ikke kan se, hvad du gør og hvad der sker, kan vi jo ikke fortælle dig, hvad du skal gøre i stedet  ;o)
Avatar billede loopstudio Nybegynder
14. april 2009 - 01:11 #3
jeg lukker