Avatar billede praetorian Nybegynder
09. april 2009 - 16:05 Der er 1 kommentar

Problemer med .htaccess

Hejsa,

Jeg sidder og roder lidt med CGIProxy lige nu og vil godt have den adgangsbeskyttet med brugernavn og kodeord. Men så snart at jeg har lavet .htpasswd og .htaccess så sker der enten en ud af 2 ting.

1: brugeren bliver bedt om brugernavn og koderord og så får de smidt en kode 500 i hovedet

2: de får en kode 500

og det er uanset om allow er sat til all eller AuthConfig. Men så snart at det er sat til None så vil den godt vise proxy'en, men så er det bare uden sikkerhed. Hvad pokker gør jeg for at få det fixet?
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
14. april 2009 - 16:30 #1
Vis du har krypert det så læs det her

Skriv der brugernavn som står i .htpasswd og det password som står i .htpasswd .