Avatar billede moshe_mohaban Juniormester
10. april 2009 - 01:15 Der er 3 kommentarer

gendanelse af menulinie

hele menulinie forsvandet  efter  opgardiring  af internetexplorer fra betavaretion  til internetexplorer8.
    kan  heller  ikke  gendannes  ved  hjælp  af  tasten ALT.
  har  windows xp home edition.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. april 2009 - 01:19 #1
din menu (hvis du tænker på Bookmark´z ) er helt til venstre gult +
og eller er der option helt til højre hvor der står (Tools) (??)- har kun på org. engelsk..
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2009 - 08:33 #2
Klik på Funktioner > flueben udfor Menulinje
Avatar billede moshe_mohaban Juniormester
11. april 2009 - 01:19 #3
hej michael og  snif!!
  jeg  kan  ikke  bruge  jeres  forslag, da  både menu  linie, favoritter<bookmark>,og funktioner forsvandet fra  min
internetexplorer  da  jeg  opgraderet fra  beta  til  internetexplorer8 , har  i  eller  nogle andre  bedre forslag,
  på  forhånd  tak