Avatar billede sessa Nybegynder
10. april 2009 - 13:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mozilla Firefox mail-problem

Min kone har en Asus EEE PC, den lille ni-tommers, der kører Linux og bruger Mozilla Firefox. Og hun har en gmail-adresse, som indtil for nylig har fungeret fint.

Men nu, når hun klikker på mail-ikonet, kommer hun ind på en hjemmeside, der hedder "http://gmail.google.com/mail".

Her står (bl.a.) på tysk, at de ikke kan videresende hende til den rigtige side.
Den rigtige side, den hun plejer at komme ind på, hedder "http://mail.google.com/mail", altså uden g'et.

Hun aner ikke, hvordan det er gået til, men jeg kan ikke fjerne den forkerte side. Er der nogen, der ved hvordan man gør det?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. april 2009 - 13:27 #1
Hej..

Prøv at gå op i "Funktioner" + "indstilinger" + "Overordnet"

og så lave "Startside" om ( slet alt hvad der kan stå inden i (Boxen)

og OK tilsidst..

(der står øverst oppe - Når Firefox starter : (Der skal stå "Vis min startside"
Avatar billede sessa Nybegynder
10. april 2009 - 21:45 #2
Hej.

Tak for dit svar, men desværre virker det ikke. Under "Funktioner" er der ikke noget, der hedder "Indstillinger", men under "Rediger" er der et punkt, der hedder "Præferencer", og herunder er der "Overordnet".

Her kan jeg bl.a. vælge "Vis min startside", og jeg har prøvet en del forskellige ting, men lige meget hvad jeg gør, så kommer den forkerte webside, når jeg klikker på "Gmail". Jeg kan bare ikke slippe af med den!

Jeg kan godt komme ind på den rigtige side, men først efter at have klikket på den blå, runde pil ( "Indlæs nuværende side" ). Og det kan ikke være rigtigt, at man pludselig er nødt til det...

Har du et andet forslag? Jeg ( eller rettere min kone ) vil være meget glad for en løsning :)
Avatar billede sessa Nybegynder
02. maj 2009 - 15:44 #3
...må hellere lukke...