Avatar billede ttrold Praktikant
10. april 2009 - 20:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

sender mails rundt``??!?!?!?

Hej

Jeg bliver ved med at sende nedenstående mail rundt. Tilsyneladende selvom min computer er slukket.

Jeg har kørt alverdens virusscanner og ad-aware programmer.
Ad-aware, windows-defender, avira antivir, microsofts online scanner (live-on (?)) osv. men intet er forandret.

Hvordan stopper jeg det???!??!??!?!?!?!

Håber I kan hjælpe.
Hue

Dear friend :

  I would like to introduce you a very good company and its website is (w w w).brandflagship.(c o m). It can offer you all kinds of electronic products that you may be in need,such as laptops ,gps ,TV LCD,cell  phones,ps3,MP3/4,motorcycles and etc........
You can take some time to have a check ,there must be something interesting you 'd like to  purchase .

The contact:  e m a i l:  brandflagship010( @ )yahoo.(c o m . c n)

              w e b s it e:  (w w w).brandflagship.(co m)

  Hope you can enjoy yourself in shopping from that company !
          D      5
11. april 2009 - 09:07 #1
... har ikke noget med din personlige PC at gøre... Du bruger sansynligvis en eller anden form for Hotmail; og en 'bandit' (eller så har du selv?) fået opsnappet dit kodeord til denne E-mail konto..

[B]DU BØR (SKAL) ÆNDRE DIT KODEORD TIL DENNE E-mail MED DET SAMME...[/B]
Avatar billede arkil Nybegynder
11. april 2009 - 09:26 #2
Du har måske haft en keylogger på besøg.
Det første du skal gøre er at ændre password på din hotmail konto og andre konto  du har med password til. Hvis du bruger netbank skal du spærre den indtil problemet er løst, få også en ny password til din bank hvis du har netbank.

Jeg vil foreslå en scan med dette program.

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen, kopier teksten fra den log herind i tråden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2009 - 11:48 #3
Du bruger jo en yahoo mail, så at skifte password er en simpel procedure du kan starte med...
Avatar billede ttrold Praktikant
14. april 2009 - 13:15 #4
send et svar, så har i point :)
14. april 2009 - 18:33 #5
Ping...

Hvad blev så pointen ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2009 - 20:15 #6
Svarer altså ikke, da jeg bare gentog karise :)
Avatar billede arkil Nybegynder
15. april 2009 - 09:44 #7
Jeg er enig med john_stigers :)
Avatar billede ttrold Praktikant
24. januar 2011 - 21:15 #8
sorry jeg glemte denne igen