Avatar billede mph Nybegynder
12. april 2009 - 18:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Omskifter til høretelefon

Hej

Jeg søger en omskifter til høretelefon, så man er fri for at tage stikket ud, når man skal høre uden høretelefoner, det skal både passe til PC og TV, mon det findes?

Med venlig hilsen
MPH
Avatar billede CCodam Nybegynder
12. april 2009 - 18:51 #1
Mener du sådan en her:
http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=410&Sort=&Parent=28&Soegeord=sound+switch&chkSoegSaetning=&searchArea=products

Hvor du sætter højttaler/mikrofon ledning til computeren, og så har du 2x højttaler/mikrofon udgange i den anden ende, med en knap til at skifte imellem dem?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
12. april 2009 - 18:53 #2
jeg har ikke hørt om sådanne en enhed, men i min computer har jeg headsæt, i det grønne plugin, og anlæg i det blå, så begge faktisk køre samtidig, og så jeg slukke anlæget, og høre det i hovedetelefeonerne istedet..
Avatar billede mph Nybegynder
12. april 2009 - 19:27 #3
Ja for svar, men ville også meget gerne have det til TV !
Avatar billede CCodam Nybegynder
12. april 2009 - 19:54 #4
#3 hvad skal du skifte imellem på dit TV? og hvilke kabler/forbindelser bruger det?
Avatar billede mph Nybegynder
13. april 2009 - 13:23 #5
Når jeg sætter høretelefon til TV, kam man kun høre lyden i dem,
og når jeg så tager høretelefon ud, kan man høre lyden på tv,
det jeg søger er en omskifter, så jeg er fri for at skal ind
bag tv hvergang, og tage stik ud og ind, der er ikke så meget plads omme bagved, det er en ganske normal ledning, jeg stikker ind, mon det findes ?

Det andet TV vi havde før, kunne man begge dele, men ikke på det her!
Avatar billede mph Nybegynder
16. april 2009 - 18:48 #6
.