Avatar billede nipu Nybegynder
15. april 2009 - 08:48 Der er 4 kommentarer

Problemer med skrivebordet

Hej

Jeg har en IBM som har kørt fint nok. Men her for et par dage siden begyndte man ikke at kunne trykke på tingene på skrivebordet.
Senere prøvede jeg bare at at skrivebordsbillede, men der efter er alle billederne væk og man kan ikke venstre klikke på skrivebordet?

på forhånd tak
15. april 2009 - 09:13 #1
Skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ...., .... ???
Avatar billede CCodam Nybegynder
15. april 2009 - 09:23 #2
Hvilket OS har du på maskinen?
2000?..XP?..Vista?
Avatar billede CCodam Nybegynder
15. april 2009 - 10:06 #3
Jeg undskylder lige for min gentagelse i indlæg #2

Jeg vil foreslå dig at prøve en Systemgendannelse til før du oplevede disse syptomer...

XP:
- Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse
- Vælg "Gendan computeren, som den var på et..." og tryk Næste
- Vælg en dato i kalenderen, fra før symptomerne eksisterede og - tryk Næste
- Tryk Næste og lad den køre, den vil til sidste genstarte, og forhåbentligt burde det virke nu :)

Vista:
- Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse
- Vælg "Vælg et andet gendannelses punkt" og tryk næste
- Vælg "Vis gendannelses punkter ældrere end 5 dage" og vælg derefter en dato fra før symptomerne eksisterede og tryk Næste
- Tryk Udfør og lad den køre, den vil til sidste genstarte, og forhåbentligt burde det virke nu :)
Avatar billede CCodam Nybegynder
17. april 2009 - 01:09 #4
#0 Fandt du ud af det? eller har du brug for yderligere hjælp?