Avatar billede Samt Nybegynder
15. april 2009 - 09:52 Der er 1 kommentar

D-Link Dir -635 wireless N router

Min internet forbindelse svigte mange gang, jeg har 20mbit fra tdc og har haft tekniker besøg 3 gang, nu tdc har sat hastihed ned til 10mbit men har stadig problem med kom på nettet. Tdc siger jeg skal slå firewall fra pc og routern. Når jeg køre uden om routern har jeg ikke noget problem med at kom på, men ingen trådløs forbindelse. Jeg har 2stationere pc, en med forbindelse direkte fra routern og anden med range max nextwireless N300 usb fra netgear. Er der nogen der kan hjælpe mig?? Jeg har vista ultimate på begge pcer.
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
15. april 2009 - 09:58 #1
Du skal ringe til D-link support og få dem til at sætte din router op.
D-Link har haft problemer med deres firmware ikke vil med forskellige lokale antennenet, stofanet og andet.

D-Link sender en firmware som passer til din forbindelse og sætter det hele op for dig, så du ikke selv skal koncentrere dig om det.