Avatar billede simek88 Nybegynder
15. april 2009 - 12:53 Der er 3 kommentarer

Trådløs net virker .. lan gør ikke.. hmm

Hejsa.

Jeg sidder med et problem og håber på i kan hjælpe. sagen er den at jeg har en trådløs router hvor der er koblet 2-3 trådløse enheder på og det fungerer fejlfrit.. så har jeg en stationær som har været på lan det sidste lange stykke tid og så idag vil den pludselig ikke virke den siger "begrænset forindelse" driveren er blevet opdateret til det nyeste kablerne er tjekket udgangen på routeren er tjekket med en anden pc virker også.. hvad skal jeg gøre nu ?
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
15. april 2009 - 13:36 #1
Hvis du har vista på computeren så prøv lige følgende:

Gå ind i Netværks- og delingscenter.
Sti: Kontrolpanel\Netværk og internet\Netværks- og delingscenter

Tryk på administrer netværksforbindelser

Deaktiver LAN-forbindelse

Aktiver LAN-forbindelse

Vent 20 sek og se om du har forbindelse.
Avatar billede simek88 Nybegynder
15. april 2009 - 14:00 #2
skal lige siges at jeg kører med windows XP home edition
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
15. april 2009 - 14:08 #3
Hmm. Stadig kontrolpanel og så find dine forbindelser. Deaktiver LAN og aktiver den igen.  Kan ikke huske stien i XP. Beklager.