Avatar billede Christopher18 Nybegynder
16. april 2009 - 08:36 Der er 2 kommentarer

HJÆLP til activasion loop xp professional !!!!!!!!!!!

Hej der ude.

Jeg har store problemer med at aktiver min windows xp professional, jeg har prøvet de fleste løsninger som jeg kunne finde på google under "activsion xp pro loop". de løsninger der kommer der virker ikke så håber i kan hjælpe mig med løsning

--------------------------------------------------------------------
Problem

det der sker er at jeg skriver min produktnøgle og så kommer der en registrations id  som er fint nok så ringer jeg til mircosoft som man skal og indstaster min registrations id, efter følgende får jeg så min kode.

når jeg indtastet min kode, kommer jeg ind på min computer, men lige så snart jeg genstarter min pc og klikker på min bruger kommmer der efter følgende frem en blåt vindue hvor der står min aktivasion er gennemført og jeg skal klikke OK neredest i hjørnet, og det gør jeg så men så logger min pc af og så kan jeg starte forfra igen , og sådan bliver den ved hele tiden, har somsagt prøvet rigtig mange løsninger som jeg fundet på google men de virker ikke..........

den eneste måde jeg kan komme ind på min pc er at gå i fejlsikker tilstand , og kan ikke komme ind i fejlsikker tilstand med netværk, og alt er indstallert, både nyeste driver til netværkskort osv... så ja siger rimeligt sort ud for mig håber i kan hjælpe mig hurtigst muligt
Avatar billede swiatecki Novice
16. april 2009 - 18:23 #1
Jeg havde præcist det samme problem på en Windows Home Server
Ved den blå boks lykkedes mig at trykke Windowstast+U, hvilket åbner "hjælp til hancicappede" så startede jeg en af hjælpe programmerne(kan ikke huske hvilket, mener det er skærmtastatur eller forstørrelsesglas) og i den boks den kommer når det program starter er der et Link, klikker man på det startes Internet Explorer... Går man så op og går ind på adressen "C:" får man en fejlmeddelelse og startbaren/processlinien kommer til syne i bunden. Herfra kan man via Start->kør få adgang til diverse ting fx. "Regedit" hvor man kan ændre en nøgle således at windows bliver uregisteret- hvilket efter et par forsøg gjorde at den bad til registere næste gang jeg loggede på.

Det er ret mudret skrevet, men sakl skynde mig ud af døren, prøv dig en smule frem, jeg vender tilbage

Nicholas
Avatar billede Christopher18 Nybegynder
20. april 2009 - 08:42 #2
Hej
Jeg har været inde i regedit  og  gør den uregistreret, og den eneste måde jeg kan komme der ind er på regedit er at komme ind i fejlsikkertilstand , har seriøst prøvet det meste, nogle mener at når men fjerner partion på en xp prof så kan man ikke bruge cd koden igen,  fordi man højest bruge xp prof licens 1 gang ! …. Altså svare til at man kan godt formatter pc men man må aldrig slette partionen …. Er der nogle der ved om det er det rigtige svar????................................... PLEASE HJÆPPPP MIG