Avatar billede woller Nybegynder
18. april 2009 - 12:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ekstern harddisk gendanne

hej,

jeg har et rimeligt alvorligt problem med en ekstern hdd. jeg skulle formatere en comp da den stadig sad i og jeg kom til at fejrne den partition der lå på og nu k jeg ikke få fat i min data.

nogen der kended
Avatar billede Darkhewy Nybegynder
18. april 2009 - 13:07 #1
Hej :)

Her er et link til en med samme problem som dig, han har også fået svar :)

http://www.tomshardware.com/forum/229699-32-erased-partition-external-hard-drive-mistake-help
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2009 - 13:47 #2
Det vil jeg tro du kan klare med http://www.helgec.dk/lost%20data.html
Avatar billede woller Nybegynder
18. april 2009 - 14:20 #3
mange tak darkchewy :D har lige reddet alt mit skolearbejde for de sidste par år + diverse andre data :D
(btw sorry for det rodede spørgsmål^^ har ikke sovet i 31½ time^^)
Avatar billede Darkhewy Nybegynder
18. april 2009 - 14:42 #4
Så lidt :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2009 - 20:44 #5
Et lille tip: Navngiv dine drev/partitioner, så er chancen for at slette forkert drev/partition langt mindre :)
Avatar billede woller Nybegynder
18. april 2009 - 21:58 #6
har jeg også gjort :) men som jeg sagde tidligere har jeg fået alt for lidt søvn så tænkte ikke over det :)