Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
18. april 2009 - 13:26 Der er 1 løsning

USB porte dør når dual screen bruges

Hej exp

(btw. lang tid siden jeg sidst var her inde... Flot design siden har fået :))

Jeg har et lille problem.

Når jeg bruger dual-screens på min computer. Og flytter hurtigt et vindue fra den ene skærm til den anden så går alle mine usb porte ud i 2-5 sekunder (har også en KVM sat til...den går i 30 sekunder!!/&%¤#).

Jeg har tænkt på om det kan være strømforsyningen for når computeren har stået slukket i mere end 2 dage skal strømmen tilsluttes/fjernes/tilsluttes nogle gange før den vil tænde (wtf?)

Computeren er en Medion MD 8818. Og jeg har prøvet at fjerne ALT hardware som der ikke var med den. Men det hjælper heller ikke!

Problemer opstår altså når jeg bruger dualscreens og kaster en vindue fra skærm 1 til skærm 2 (eller omvendt) samt når jeg vil "optage" skærmen.
Jeg har prøvet at hoppe mellem XP Home,XP MCE og XP Pro (havede ikke lige en vista dvd)

Jeg har ikke kunne teste problemet i linux da jeg ikke har kunne få nvidia driver til dualscreens at virke 99% ok :P

Så kan det være strømforsyningen der levere for lidt strøm eller en bios eller software der skylder problemet?

/Mathias
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
22. april 2009 - 14:14 #1
Har skiftet strømforsyning og fundet ud af problemet komemr kun når min Belkin KVM er tilsluttet (Arghh belkin dog! :( )