Avatar billede beorn Nybegynder
19. april 2009 - 20:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

analog fotofremkaldelse, helst østerbro

Hej

jeg havde en fest i lørdags og havde udover de digitale kameraer, smidt en bunke engangskameraer rundt omkring på bordene. Nu skal jeg så være sammen med et par af deltager i morgen aften og ville jo gerne have billederne med, så vi kunne grine af dem. De digitale har jeg brændt ned. men engangskameraerne vil jeg gerne have med også.

Har googlet lidt for at se om jeg kunne finde et sted, som havde egen analog fremkaldelse og evt. scanning til CD med det samme, da jeg ikke behøver dem på tryk.

en som kender en butik på østerbro, der tilbyder sådanne service?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2009 - 20:55 #1
http://www.hotfrog.dk/Firmaer/Activ-Foto-%C3%98sterbro-V-per-Andersen

Nu er jeg selv fra Aalborg, så kan være mit bud er for langt væk fra Østerbro?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2009 - 20:57 #2
Tror de fleste der fremkalder film kan tilbyde at levere billederne på cdrom.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
19. april 2009 - 21:06 #3
Hej..
Prøv en tur forbi Østerbro Foto.

Østerbrogade 222
2100 København Ø

Åbningstider:
man-fre 10:00-18:00, lør 9:30-14:00
Tlf: 39 27 39 99

ellers et link her til andre foto forhandler..

LINK http://www.lokalshop.dk/foto-fotograf-digital-kamera-film-fremkaldelse/K%C3%B8benhavn%20%C3%98