Avatar billede monyt Nybegynder
26. april 2009 - 02:34 Der er 3 kommentarer

ang gamle hotmail

hey alle sammen...

der fantes engang en sript til hotmail for at få send password tilbage til en anden konto.. har nemlig en gamel hotmail som jeg ikke kan huske hvad password er til  og så tænkte jeg på om der var nogen af jer kloge menesker der kunne huske hvad eller hvor jeg kan få det igen...
Avatar billede CCodam Nybegynder
26. april 2009 - 03:12 #1
jeg har godt nok aldrig hørt om et sådan script, da dette jo ville gøre det muligt for alle at få adgangskoden til alles mail ;)

Og hvis det har været der, så er jeg sikker på at dette hul hurtigt er blevet lukket igen, og det derfor ikke er muligt at bruge mere...
Avatar billede monyt Nybegynder
26. april 2009 - 23:41 #2
der var jo et script som hotmail´s autobot bruger når den sender password vidre til en anden mail og den var blevet udgivet. og jeg har selv brugt det for nogle år tilbage men kan bare ikke huske hvad det er for et
Avatar billede CCodam Nybegynder
27. april 2009 - 01:58 #3
Du kan få hotmail til at sende koden til en anden mail, hvis du vel og mærke har oplyst denne mail som secondary ved oprettelsen, eller efterfølgende under indstillinger...

Men jeg kan virkelig ikke tro at der er et script derude, hvorved du kan få hotmail til at sende koden på en given mail adresse til en anden mail adresse af dit valg...

Godt nok er Microsoft produkter ikke Fort Knox, men så dårlig sikkerhed har de heller ikke! og i såfald ville disse huller blive lukket hurtigt...