Avatar billede zamiel Nybegynder
26. april 2009 - 10:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med at finde HDD i windows xp

Jeg har lige fået en ny 1 TB WD SATA disk som jeg ikke længerer kan se under diskhåndtering. Det startede med at jeg aktiverede diske og satte den igang med at formatere. Min maskine crashede dog imens og jeg reboote den. Efterfølgende har jeg ikke kunne finde disken igen under diskhåndtering.

Er der nogen som har gode råd til hvorledes jeg kan få den frem igen?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
26. april 2009 - 11:09 #1
Kan du se hdd i Bios?
Avatar billede zamiel Nybegynder
26. april 2009 - 11:10 #2
nej
Avatar billede thesheriff Nybegynder
26. april 2009 - 11:15 #3
Ja det tyder jo ikke godt...

Har du prøvet at pille den helt fra og sætte den til igen?
Avatar billede zamiel Nybegynder
26. april 2009 - 12:55 #4
yes.. og den kan stadig ikke finde den. har også prøvet at skifte kabler fra den anden HDD og den kan stadig ikke findes i bios eller diskhåndtering
Avatar billede thesheriff Nybegynder
26. april 2009 - 13:01 #5
Så er din hdd desværre gået til de evige bitmarker :(
Avatar billede zamiel Nybegynder
15. januar 2010 - 10:40 #6
sidder lige og rydder op i min profil og kan se du aldrig fik dine point :( beklager! det er dine hvis du vil have dem..
Avatar billede thesheriff Nybegynder
15. januar 2010 - 15:11 #7
Her er et svar...