Avatar billede palle_ib Nybegynder
28. april 2009 - 00:17 Der er 1 løsning

Underskrive makro

I forbindelse med arbejde bruges nogle standard ark med makroer.

Jeg vil gerne gøre regnearkene færdige med underskrift således at, når brugeren først engang har godkendt arket så ikke behøver at aktivere makroerne igen hver gang arket bruges.

Jeg har eksperiemnteret lidt med selvcert og en Digital TDC signatur men uden held. Jeg har søgt en del på nettet og i de bøger jeg har om Excel VBA men uden held.

Kan nogen hjælpe mig videre i forhold til virksomheds makroer man ikke behøver godkende hver gang de benyttes?
Avatar billede palle_ib Nybegynder
08. juni 2009 - 22:56 #1
Ingen hjælp - spørgsmålet lukkes!