Avatar billede Deltaholyman Nybegynder
28. april 2009 - 14:17 Der er 1 kommentar

Garmin Forerunner 405

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af et Garmin Forerunner 405, jeg har bare et problem, jeg kan ikke få parret uret med min computer.
Har snakket meget med Garmin Support uden at det har løst mit problem, så håber på hjælp her.

Når programmet ANT Agent er installeret og parring skal til at starte, skriver programmet bare søger efter enhed - enhed ikke fundet og sådan fortsætter det bare.

Har prøvet på min firma pc og der virkede det på 10 sek. så hardware samt software virker. Garmin Support siger at det må være nogle programmer som blokerer for parringen, men kan ikke sige hvilke programmer der kan blokere.

Nogen som har været ude for det her eller ligende. Er surt at have et ur til 2500,- som ikke kan køres på ens pc.
Avatar billede thov Forsker
29. april 2009 - 01:42 #1
Spørg hellere her (rubrik: pulstræning/pulsure): http://www.dourun.dk/forum/