Avatar billede marraffay Nybegynder
28. april 2009 - 19:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Error Code 80080005 MSN Live

Hej Alle

Håber I kan hjælpe. Jeg får denne fejlmeddelse frem ved login til MSN: Error Code 80080005. Har ingen ide om hvad det betyder, kan nogen hjælpe?

Jeg sidder på en Zepto 6625WD med Windows Vista Premium og programmet er Windows LIVE Messenger Version 2009 (Build 14.0.8064.206)

På forhånd mange tak!

Mvh
Martin
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
28. april 2009 - 19:51 #1
Avatar billede mchlbk Praktikant
28. april 2009 - 19:51 #2
Jeg har denne mulige løsning du kan prøve:

Download faultrep.dll fra dette link:
http://www.dlldump.com/download-dll-files_new.php/dllfiles/F/faultrep.dll/5.1.2600.2180/download.html

Kopier den til denne folder: C:\Program Files\Windows Live\Contacts

Nu skulle du kunne logge ind.

Du må meget gerne melde tilbage om det virker.

:)
Avatar billede marraffay Nybegynder
28. april 2009 - 22:45 #3
Mange tak til jer begge.

Tricket virkede selvom jeg fandt siden lidt "mystisk". Eftersom I bege hjalp mig på den rigtige vej har jeg valgt at tildele pointene til den person der havde færrest i forvejen.
Mange tak endnu engang til jer begge.
Mvh

Martin
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
28. april 2009 - 22:53 #4
??????