Avatar billede BirgittePa Nybegynder
28. april 2009 - 20:17 Der er 9 kommentarer

Overskrift i sidehoved i word 2007

Hej,

Jeg ønsker at indsætte speciel overskrift i sidehoved, så det passer med det afsnit i opgaven man befinder sig i. Eksempel at når befinder sig i indledningen, står der indledning i sidehovedet, i afsnit og børn og unge, står børn og unge, osv.

De svar jeg har fundet, foreslår at indsætte fortløbende sektioner, i hvert afsnit der skal inddeles, hvilket jeg ikke kan få til at virke. Hver gang jeg indsætter dem, hopper den ned på næste side, og starter altså sektionen på en ny side. I stedet for at  fortsætte på den samme. Jeg har skrevet hele opgaven, ved ikke om det er der er problemet, og at man skulle have indsat dem løbende?

Håber der er en der kan hjælpe:)

Mvh. Birgitte
Avatar billede htmlpower_karlmarx Nybegynder
29. april 2009 - 02:40 #1
Hej BirgittePa

Sidehoveder og sidefødder er linket sammen på tværs af sider i word. Således at hvad du skriver i et sidehoved/sidefod bliver gentaget ud i alle de andre. Hvis du vil have forskellige sidehoveder/sidefødder for hvert afsnit skal du have et ny dokument for hvert afsnit.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. april 2009 - 03:24 #2
htmlpower_karlmarx >> Det er da noget værre sludder???
http://office.microsoft.com/da-dk/word/HA100310731030.aspx
Avatar billede htmlpower_karlmarx Nybegynder
29. april 2009 - 03:29 #3
Hej vejmand

Godt at der en rigtig ekspert der gider at deltage i spørgsmålet, hvor vi andre bare må svare efter bedste evne kan du jo vidergive den helt rigtige information.

Så mit forslag er følgende: Svar på det givne sp. istedet for at finde hullerne i osten på dem som gør en oprigtig indsats for at hjælpe folk videre.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. april 2009 - 03:42 #4
Det er ikke en oprigtig indsats for at hjælpe folk videre at give forkerte informationer!
Og så samtidig sende det som "Svar".

Det normale er at sende som "Kommentar", og så sende et "Svar" til point når spørger er tilfreds, eller man er sikker på det er løsningen.
Avatar billede htmlpower_karlmarx Nybegynder
29. april 2009 - 03:51 #5
Hej vejmand din glade gris

Du brøler højt men rammer lavt, jeg er nu helt sikker på at du er en ægte ekspert, bare sørgeligt at du stadig mangler at give et svar på det givne sp.

Hvordan er du kommet frem til at du skal være retningsgivende for hvad der er "normalt" og hvad der er "forkert"?

Jeg vil dog stadig fastholde, på trods af din noget aggressive fremturen, at jeg blot gjorde mit bedste for at hjælpe, hvilket jeg stadig vil opfordre dig til at gøre, for jeg kan høre at du ligger inde med svaret.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. april 2009 - 04:04 #6
htmlpower_karlmarx >> Kom nu lige ned fra din pedestal!

Du har være bruger her på denne side i ganske få timer, og har lagt "Svar" i ret mange spørgsmål.
Jeg har ikke skrevet at jeg har svaret på spørgsmålet, jeg har skrevet at den information du gav, var forkert.
Og jeg lagde et link til dokumentation, så du kan, se det er forkert.

Lad nu være med at spamme dette spørgsmål mere. Eksperten er faktisk et seriøs forum.
Hvis du bare har oprettet dig herinde fordi du sidder og keder dig, er der mange andre steder på nettet som er meget bedre for dig.
Avatar billede htmlpower_karlmarx Nybegynder
29. april 2009 - 08:48 #7
Ja du har ret i at jeg ikke har været herinde i særlig lang tid og jeg har allerede en stalker... SECURITAAAYY!!!
Avatar billede BirgittePa Nybegynder
29. april 2009 - 09:33 #8
Hej,

Tak for dit svar. Den side du gav er også den jeg har brugt til at finde frem til fremgangsmåden. Mit problem er at når jeg indsætter et fortløbende sideskift, hopper den ned på næste side. Og fortsætter ikke det fortløbende afsnit, løbende efter det foregående. Hvad gør jeg forkert? Har prøvet at placere mig alle tænkelige steder, men lige meget hvad hopper den ned på næste afsnit. Det eneste sted jeg kan få det til at virke, er hvis det lige netop passer med at det deler sidste på siden, så det næste afsnit allerede starter første på næste side. Men hvis det er to afsnit på én side som gerne skal deles i sektoner, men stadig være på den samme side, hopper den ned.

Håber du kan hjælpe.

Mvh. Birgitte
Avatar billede snowball Novice
02. maj 2009 - 23:23 #9
htmlpower_karlmarx: Du bedes venligst undlade at kalde folk navne som f.eks. "din glade gris", hvilket du også har gjort i et andet spørgsmål.

Som det står i reglerne - http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser - så skal alle indlæg holdes i en sober tone uden at tale nedladende.

Tak.