Avatar billede taamas Nybegynder
29. april 2009 - 16:00 Der er 7 kommentarer

Vista brugerkontrol

hejsa.. jeg er for et år siden flyttet fra min kæreste og vi nåede at købe en pc sammen. Nu er jeg flyttet, og computeren med:D Meeeen.. da vi for et år siden skulle ha startet den her comp. hed vores bruger: Thomas&Stine. Jeg har så fundet ud af at skifte brugernavn til thomas kun. Men brugernavnet "Thomas&Stine" blir ved med at dukke op(sådan her: C:/users/thomas&stine). Jeg magter det ikke mere.. hvordan får jeg hendes navn slettet en gang for alle fra min pc! ?

vh
Taamas
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
29. april 2009 - 16:16 #1
Det mest simple må være at gå ind i kontrolpanel --> brugere.
Herinde opretter du en ny bruger der hedder "thomas EFTERNAVN", og efterfølgende sletter alle andre konti. Husk at sige JA til at SLETTE personlige filer også.

Du kan så gå ind under C:\users\ og slette mappen thomas&stine.

genstart nu din computer og det skulle være væk.

Der er dog ET men, du bliver nok nød til at opsætte alle dine indstillinger igen, men dine programmer burde virke korrekt.
Avatar billede taamas Nybegynder
29. april 2009 - 16:46 #2
Hvad består de personlige filer af ??
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
29. april 2009 - 16:59 #3
alt hvad der ligger i mappen "c:\users\thomas%stine"
Det vil sige dokumenter, musik osv.

Så kopier alt dette ud først.

Og undskyld jeg ikke lige tænkte over denne del.
Avatar billede taamas Nybegynder
29. april 2009 - 17:01 #4
Hehe det da i orden ;)
Avatar billede taamas Nybegynder
29. april 2009 - 18:43 #5
hmm kan man i princippet ikke bare flytte billeder, musik osv ind på c. drevet indtil ?
29. april 2009 - 19:40 #6
http://www.eksperten.dk/spm/873372 ??? Er ikke afprøvet af mig...
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
30. april 2009 - 09:29 #7
jo, du kan sagtens flytte det ind på C:\ bare det ikke ligger i en af de mapper du sletter :)