Avatar billede sakul Praktikant
04. maj 2009 - 18:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mit skrivebord vender forkert

Jeg sidder med en bærbar med vista på, sidder og roder lidt med den og pludseligt vender skærmen sig, så skrivebordet og processlinien ligger i højre side, og nu kan jeg ikke få det vendt ifen, samtidigt er musen helt omvendt nu og slet ikke til at styre... hjælp!
Avatar billede CCodam Nybegynder
04. maj 2009 - 18:54 #1
Prøv at holde ALT + CTRL nede og "drej" med piltasterne :)

Det er intels genvejstast, og kan slås fra, ved at højreklikke på ikonet nede i højre hjørne og vælge disable shortcuts...
Avatar billede sakul Praktikant
04. maj 2009 - 19:03 #2
Ups kom til at oprette spørgsmålet to gange... tusind tak for hjælpen , det virkede... :)
Avatar billede sakul Praktikant
04. maj 2009 - 19:03 #3
smid et svar tak..:=)
Avatar billede CCodam Nybegynder
04. maj 2009 - 19:23 #4
Det var så lidt :)