Avatar billede spm Nybegynder
05. maj 2009 - 16:30 Der er 7 kommentarer

window.open Virker i firefox men ik i IE

Hej. Jeg har en funktion der i sidste ende skal åbne et vindue.
<!--hide

function newwindow(dato,navn){
window.open('byt.php?info=' + dato + ':' + navn +'','byt vagt','width=370,resizable=yes,scrollbars=yes,location=no,status=no');
}

//-->
</SCRIPT>

Den skulle gerne åbne et vindue a-la byt.php?info=1234321232:spm
I firefox virker det fint, men i IE siger den at der er fejl i window.open linjen... nogen hjælp??????
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2009 - 16:52 #1
På min IE8 virker funktionen ellers ganske glimrende.
Avatar billede softspot Forsker
05. maj 2009 - 17:34 #2
Prøv evt.:

<!--hide

function newwindow(dato,navn){
window.open('byt.php?info=' + dato + ':' + navn +'','byt_vagt','width=370,resizable=yes,scrollbars=yes,location=no,status=no');
}

//-->
</SCRIPT>
Avatar billede spm Nybegynder
05. maj 2009 - 19:11 #3
hehe, jeg har fået det til at virke :)
Fandt ud af at jeg havde defineret funktionen 2 gang... derfor fuckede den op ;)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2009 - 08:57 #4
Tilykke.
Avatar billede spm Nybegynder
01. december 2009 - 19:43 #5
må vidst hellere få lukket dette. Nogen som vil have points for gode råd?
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2009 - 19:54 #6
Jeg hjalp jo ikke med at løse problemet, så det føler jeg ikke at jeg fortjener.

Ellers dejligt at du tager dig tid til at lukke dine spørgsmål :-)
Det er der mange der ikke gør.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2010 - 19:57 #7
Kan her lukkes?