Avatar billede bruger2004 Nybegynder
06. maj 2009 - 20:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dynamics C5 2008 Fakturalayout

Hej alle sammen,

Vil høre om nogen af jer kan hjælpe mig med et lille problem, og det er sikkert bare mig der har gloet mig blind på det.

Jeg har været ved at lave faktura layout og det virker sådan set fint nu, men jeg har en linie som jeg ikke kan få til at gå op. Det er når jeg vil have sælger navn som står på ordren ud på fakturaen.

Altså kan jeg godt få sælgers ID/Initialer ud med dette:
SalesTableArch.SalesRep

Men når jeg ændre som jeg vil have det skulle være for at få navnet i stedet for, kan jeg ikke finde ud af hvad jeg gør forkert:
Employee[CodeIdx, SalesTableArch.SalesRep].Name

Nogle af jer som kan hjælpe med hvad der er forkert her...?
Avatar billede kgm Praktikant
06. maj 2009 - 20:16 #1
Du skal bruge indexet 'EmplIdx' - CodeIdx finde ikke på tabellen Employee ! ;o)

Hint : Prøv at brug evt. macroen
#EmplName(SalesTableArch.SalesRep) i stedet.. Så skal du ikke skrive så meget kode ;O)
Avatar billede bruger2004 Nybegynder
06. maj 2009 - 20:38 #2
Hehe, ja der dummede jeg mig vist - men takker for hjælpen.

Du får hermed points...
Avatar billede kgm Praktikant
06. maj 2009 - 20:41 #3
Glad for at kunne hjælpe.. ;O)