Avatar billede buttersi Nybegynder
08. maj 2009 - 00:38 Der er 3 kommentarer

Upload hastighed

Hej,

Jeg har 5mbit download og 512kb/s upload. Når jeg uploader noget til fx youtube ligger min upload på 50kb/s, er det normalt den kun kommer på omkring 50kb/s når man har 512?

Er der en måde jeg kan forhøje det på?
Avatar billede Slater Ekspert
08. maj 2009 - 01:25 #1
Er du sikker på det er 50 Kb/s du uploader med, og ikke 50 KB/s?
Avatar billede simtex Nybegynder
08. maj 2009 - 01:54 #2
Du har en upload på 512 kilobit (kb) per sekund. Når du uploader til youtube bliver din hastighed sandsynligvis vist som 50 kilobyte (kB) per sekund. (Bemærk forskellen på lille og stort b) Der går 8 bit på én byte, altså uploader du med 400 kilobit per sekund hvilket er meget normalt for en ADSL forbindelse de 512 kilobit per sekund er sjældent muligt at opnå.
Avatar billede buttersi Nybegynder
08. maj 2009 - 02:04 #3
Har nok fået rodet lidt rundt i det, jeg har 5 Mbit/512 kbit.

Har lige prøvet at uploade på sevenload.com her står der 50kb/s altså med småt