Avatar billede cosmo21 Novice
09. maj 2009 - 00:58 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 på Dansk

Hej alle

Jeg har som mange andre læst den glædelige nyhed med gratis Windows 7 fram tils ommeren 2010

Mit spg er bare.. jeg har fundet det og der kan kun vælges engelsk men ikke

Kan man ikek vælge Dansk udgave ved nogle det.
Hvis nogle herinde kan linke til en dansk udgave så er jeg meget tilfreds :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. maj 2009 - 02:05 #1
Tror jeg ikke....
http://www.windows7guide.dk/
Avatar billede Slater Ekspert
09. maj 2009 - 02:16 #2
"The 32- and 64-bit versions of Windows 7 RC are available in five languages: English, German, Japanese, French, and Spanish"

- Kilde: http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx
Avatar billede cosmo21 Novice
09. maj 2009 - 13:54 #3
ok takker for hjælpen.. undskyld mig men er det kun mig der ikke rigtigt kan bruge det til noget.. kan nu bedst lide et rent dansk styresystem er god til engelsk men tingene bytter rundt på sig da f.eks. tilbehør hedder ngoet andet o.s.v.

derfor altid foretrukket danske udgaver. Hmm har nogle erfaring med W7. er det værd og bruge energi på det kan jo selvfølgelig ikke være så ringe som Vista
Avatar billede Slater Ekspert
09. maj 2009 - 14:08 #4
Jeg har altid foretrukket engelsk af nærmest samme grund. De danske udgaver bytter rundt på ting, og er ofte elendigt oversat, så man ikke kan regne ud hvad tingene betyder.

Men om du kan bruge det til noget, er Microsoft nok trods alt ligeglade med. Det er jo kun en testversion, ikke beregnet til almindelige mennesker - og så har de hverken tid, penge eller lyst til at oversætte den til et sprog talt af fem millioner.

Surt show, men det kommer jo så snart det rigtigt kommer ud.

- Mht. systemet, så minder det en del om Vista (selvom proceslinjen ligner KDE mere), men det tager meget færre ressourcer, så det er helt sikkert et godt køb, hvis man synes Vista sløver en maskine for meget.
Avatar billede computerlab Nybegynder
09. maj 2009 - 21:59 #5
Windows 7 er frigivet til test foremål. Når den bliver frigivet til salg, kan du købe den danske udgave.
Avatar billede S-Larsen Nybegynder
23. maj 2009 - 13:03 #6
Windows 7 på dansk er frigivet over msdn.
- Dog er hele sprogpakken endnu ikke oversat.

Hvis du ikke har adgang til overstående, kan du søge om at blive tester, ved at skrive til Microsoft danmark.

Den danske version er også lækket som download på nettet og skulle eftersigende bruge samme keys som den engelske.

7100.0.090421-1700_x86fre_client_da-dk_retail_ultimate-grc1culfrer_da_dvd.iso

Screenshots
www.danhelp.dk
Avatar billede cosmo21 Novice
12. august 2009 - 15:12 #7
Har fornyelig hørt at Windows 7 skulle sluge alle ens pcs kræfter har en ven med en computr med 3 gb ram og et lækkert grafikkort der siger at det kan være sløvt visse steder
Avatar billede cosmo21 Novice
12. august 2009 - 15:14 #8
S-Larsen

Super link og dejlige billeder af Windows 7 men den linker ikke rigtigt til hvor den danske WIN7 kan hentes. Kan du eller en anden herinde linke eller fortælle hvor denne ligger ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2009 - 20:54 #10
Tror ikke på der er nogen der (lovligt) har en Windows 7 RTM.
RTM = Release To Manufacturing.

Desuden er den MUI pakke til 7600 versionen, og ikke 7100 - men det er da et forsøg værd :)
Avatar billede cosmo21 Novice
13. august 2009 - 19:19 #11
hej vejmand og joghn stigers.

har sikkert set det før men kan en af jer ikke hjælpe mig med og finde linket til selve installationen på engelsk ss af windows 7den som er gratis til og med medio næste år.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. august 2009 - 19:25 #12
Avatar billede cosmo21 Novice
27. oktober 2009 - 15:49 #13
lig gerne svar alle sammen i har været en god hjælp
Avatar billede vejmand Juniormester
28. oktober 2009 - 02:57 #14
Kommer her.  :-)