Avatar billede desparato Nybegynder
09. maj 2009 - 16:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af DV-mini til computer

Er der nogen der kan hjælpe mig med at overføre video fra et kamera med dv-mini bånd i, til computeren? Jeg har et kabel til at koble det sammen med
Avatar billede rebecca Novice
09. maj 2009 - 17:31 #1
brug windows moviemaker 2 (gratis program)
Avatar billede desparato Nybegynder
09. maj 2009 - 17:36 #2
det som er standard fra installationen?
Avatar billede rebecca Novice
11. maj 2009 - 00:07 #3
Nu skriver du jo ikke hvilken videokamera du har men hvis der er et program med så kan du da selvfølgelig bruge det.

Moviemaker 2 er et gratis microsoft program og kan også bruges.

Det er lidt svært at hjælpe dig hvis du ikke skriver hvilket problem du har (hvis du har et) med at overføre videoen til pc'en.

Hvis dit videokamera er et HP står det i brugsanvisningen hvordan du skal gøre for at overføre video til pc'en.
Avatar billede desparato Nybegynder
11. maj 2009 - 12:59 #4
det var ikke et decideret problem, kunne bare ikke finde ud af hvordan det skule gå til.

Prøvede med Windows Movie Maker fra Windows XP, og det virkede find så tak for tippet :D

Ved du eventuelt hvordan jeg kan brænde det over på en DVD? Har lidt problemer med at finde det rigtigt format, har forsøgt i .vob (MPEG2) med det virker ikke ...
Avatar billede desparato Nybegynder
13. oktober 2009 - 14:45 #5
.
Avatar billede rebecca Novice
13. oktober 2009 - 23:31 #6
i windows moviemaker vælger du Publicering til dvd mener den selv finder ud af format