Avatar billede cronqvist Nybegynder
10. maj 2009 - 12:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mangler Intel HD Audio HDMI

Hejsa. Jeg har et MM-Vision MC550 HDMI mediacenter med Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset som understøtter HDMI. Mit problem er at jeg mangler "Intel HD Audio HDMI" i System Devices under enhedshåndteringen. Jeg har installeret de nyeste graphic drivers fra Intel men stadig ingen Audio HDMI. Nogen ide til hvad det kan skyldes?
10. maj 2009 - 17:00 #1
For 137'ende gang -> skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede cronqvist Nybegynder
14. oktober 2010 - 10:05 #2
Beklager at jeg ikke fik fulgt op på denne. Sorry sorry. Det viste sig at bundkortet ikke understøttede HDMI lyd ud.