Avatar billede mestersimon Nybegynder
11. maj 2009 - 13:46 Der er 1 løsning

Lyd i Vista bliver muted spontant samt ved hotkeys

Har et meget meget mystisk problem.
Som jeg sidder og taster det her bliver mit lydicon i Windows
Vista muted hver gang jeg trykker (bl.a.) ".,t,backspace,e,g" m.fl.

Udover mute ved tastetryk kan det også forekomme rent spontant.

Dette problem har været på min pc den sidste uge i svingende omfang. Det vil sige det ikke er konstant.

Det er meget belastende, har søgt google for svar, men intet fundet.

Det er en HP Pavilion Media Center m8047, Vista Home Premium, med en MX Revolution mouse fra Logitech jeg bruger til normalt bruger til at mute og bestemme lyden på. Har testet den og virker ikke til at det er fra den problemet forekommer.
Imens jeg skriver det her er problemet midlertidigt stoppet, som så mange gange før.

Håber nogle kan hjælpe.
Avatar billede mestersimon Nybegynder
05. december 2010 - 21:23 #1
fundet løsning, content overflow