Avatar billede sleeper Nybegynder
13. maj 2009 - 06:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eksperten hjælp

Hej

Efter det nye design er kommet på Eksperten, kan jeg ikke længere finde den gamle menu Faq hvor man kunne få beskrivelse af hvordan alt skal gøres.
Mit største problem, er at jeg mangler en guide som jeg kan linke til, når andre brugere ikke ved hvordan de skal afslutte spørgsmål
13. maj 2009 - 11:16 #1
Foreløbig er det (stadig) denne -> http://expfaq.dk/ - vil snart blive ind under den 'nye' Eksperten.dk og tilrettet tilsvarende ...
Avatar billede sleeper Nybegynder
13. maj 2009 - 14:43 #2
Ok

Jeg lader lige spørgsmålet stå åbent til det kommer en forklaring i det nye, og indtil da linker jeg til den anden
Avatar billede sleeper Nybegynder
10. november 2009 - 21:15 #3
lukker