Avatar billede michaelgm Nybegynder
13. maj 2009 - 11:43 Der er 4 kommentarer

500 server fejl

Hej.

Pludselig idag har jeg fået en serverfejl: 500..
Nogen der har en idé om hvad der kan være gået galt?

Kan godt komme på med localhost.

Men ikke via netværk eller gennem internettet.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
13. maj 2009 - 11:48 #1
Hvad er den præcise fejl? står der hvad den ikke kan loade eller noget? :)

Og du har ikke pillet i nogle config filer vel, og den så efterfølgende er gået ned..
Avatar billede droa Novice
13. maj 2009 - 12:03 #2
det lyder som nogen bruger rettigheder der går i konfligt, du køre windows ikke?
Avatar billede michaelgm Nybegynder
13. maj 2009 - 12:50 #4
Jeg fandt selv ud af det.

Jeg havde rettet i min db.php som bliver includeret i min index fil. Havde glemt semikolon på en linie. Plejer nu nok selv at kunne fejl søge. Men da der kom en server fejl og jeg os lige havde kopieret nogen andre filer. Troede jeg det var noget med httpd.conf filen der måske var noget galt i.

Synes da bare den burde lave en almindelig error og ikke en http server fejl 500?

Tak for jeres svar og indlæg.